pixie


Vet inte om det är en sån där grej, eller fix idé som går över, men jag är så sjukt sugen på att klippa mig kort! Alltså verkligen, SJUKT sugen!

Och jag har vart det ett tag...

En del säger till mig, gör det, andra säger, gör det inte du är så fin i ditt låååånga bloooonda hår.

Okej, just nu känner jag mig som jävla Barbie Rapunzel. Mitt hår har trasslat ihop sig på ett ställe och det skulle kunna flytta en ett gäng myror där om de hade haft lust. 

Jag vet egentligen inte varför jag tvekar. Hår växer ut igen. Mitt hår skulle må bra av att klippas av, och börja om på nytt liksom. Min käraste Jessica klippte sig kort och hon hade till och med längre hår en vad jag har nu.

Nedan följer några bilder på vackra kvinnor med korta frisyrer. Jag blir så inspirerad!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0