jag går och fiskar


Bläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläblä
bläbläbläbläbläbläbläbläbläblä.cp...........................................................!

Solen lyste i alla fall en liten stund idag, och jag såg Johan Glans. Han var betydligt skäggigare än vad jag hade föreställt mig. Han var kort också. Nästan lite pygmévarning..

Jag vill köpa en myrslok. Dels för att jag alltid har tyckt att dom är så mongo-söta, men mest för att det är MYRINVASION just ny. FLYYYYYYGMYROR dessutom. HERREGUD!! Pallar EJ!!!!!!!!! 

Ibland önskar jag att jag alltid var sådär stark som jag ibland är. Den meningen höll inte.... Okej, saken är som så att just nu har jag en lågperiod och det är inte fett med nice. Jag finner det ytterst enerverande och frustrerande att gå omkring i en värld utan svar på väsentliga frågor. Be ell ää!

En sak är i alla fall helt säker. Livet blir inte bättre av att man omringas av energislukare. Det är också oklokt att låta sig bli uppslukad, så att säga. Jag borde dra till Hollywood och finna lyckan där. Eller? 

Jag ska låta mitt huvud ta ett break från mina tankar och gå och lägga mig. Förhoppningsvis drömmer jag om färgglada hästar och gröna ängar, men man vet aldrig...

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0