craziness is happiness




Impulsivitet, galenskap, lycka, livet!

Inom loppet av tre timmar lyckades jag fixa en biljett till Emmabodafestivalen. Det känns alldeles förträffligt. Musik, glädje, människor. Allt det jag älskar allra mest!

Igår var jag lycklig när jag hämtade min älskade mojäng. Min iphone är tillbaka, eller det är inte helt sant egentligen, för jag fick en sprillans ny. Klagar inte precis... Det är nästan skrämmande hur mycket man kan sakna en teknisk pryl. 

Min högra underarm är dubbelt så tjock som min vänstra. Myggor är djävulusiska djur!

Livet alltså... Det är en helt fantastisk gåva som man kan göra precis vad man vill med. Ville bara påminna mig själv och er andra om det. Lev i nuet, våga leva, ångra inget!

Kyss





Kommentarer
Postat av: Den som lever...

Du är en mycket klok människa

2011-07-13 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0