brunsås och en och annan köttbulle


Varför började det spöregna precis när jag gick av bussen? Fryser som en daggmask just nu...

Det var i alla fall ytterst trevligt att fira Sara och få träffa nästan hela kakan. Oftast får man små bitar av kakan då och då, men när man får hela blir man glad. Om ni förstår.

Jag insåg förresten förut att jag verkligen inte borde bry mig om vissa saker, men sen insåg jag även att jag inte är en superhjälte med stone-face och ett hjärta av stål. Jag har faktiskt känslor och så där. Men i alla fall, jag borde väl kanske inte ägna fööör mycket energi åt dåliga saker. Dessutom kan jag inte hjälpa att jag blev förväxlad på BB...

Just nu kom jag på att min hatt är av 100 % ylle, och ylle + regn = dålig kombo. Jaja. Skit händer!

Mitt hjärta gick sönder förut när jag såg en mongolid duva. Jag ville så gärna ge den något att käka, men tuggummi kändes inte som rätta snackset. Men om jag stöter på den igen ska jag se till att ha några brödsmulor med mig.

Förstår inte riktigt grejen med att jag är vaken fortfarande. Jag kan sova, varför gör jag det inte? Jag planerar att göra en rostade-mackor-frukost imorgon, men då måååååste det finnas apelsinmarmelad hemma, annars fallerar alltihop.

Det blev ingen bild till detta inlägg. Ibland känns livet tråkigt helt enkelt.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej barnbarnet!!

Äntligen ett MYCKET BRA foto på dig. Är det du som också är fotograf?

Vi är i Kärradal nu efter en vecka i "urskogen" på torpet i Östergötland.

Sköt om dig och ta´t lugnt!

Kram

farmor och farfar

2011-07-19 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0