spårlöst försvunna




Nedan följer en lista över saker som försvunnit och aldrig återfunnits!

- Iphone-laddare: När jag köpte min iphone ingick det såklart en laddare, men den är nu spårlöst försvunnen. Jag har ingen aning om vart den är och det är aningen sorgligt faktiskt, att en så viktig grej helt plötsligt försvinner ifrån en...

- Rosa sminksvamp: En gång hade jag en rosa sminksvamp som var helt ypperlig för applicering av foundation. Under denna tid i mitt liv hade jag även två tamråttor som jag älskade mer än något. Jag kan se ett samband mellan mina råttors matvanor och min sminksvamps försvinnande... Det förvånar mig dock att råttorna aldrig visade något tecken på sminksvampsförgiftning(?) Men å andra sidan, jag är ju inte helt säker på om den faktiskt blev uppäten...

- Hey Ya-singel: När Outkasts låt Hey Ya kom ut blev jag helt frälst, och på den tiden köpte man fortfarande singlar. Så jag gick in i en skivaffär och köpte mig singeln som idag är borta. Det är sorgligt för det är fortfarande en för jäkla bra låt, och även fast jag kanske inte hade lyssnat på låten med hjälp av en cd-spelare, så hade det vart fint att ha kvar skivan som ett minne..

- Världens bästa pincett: Ja, den har försvunnit ifrån mig för inte alls längesedan, och jag står nästan inte ut med tanken av att jag kanske aldrig kommer få återse den igen. Att noppra ögonbryn var så enkelt med den lille rackaren. Jag kommer helt enkelt få byta till buskiga-ögonbryn-looken, för jag är övertygad om att jag aldrig kommer finna en lika bra pincett igen. Piss i Mississippi!

- Ett brev: När jag var 15 sisådär skrev jag ett patetiskt brev till mig själv som innehöll saker jag ville hinna åstadkomma innan jag fyllt 18. Eftersom mitt minne alltid varit ganska kasst har jag ingen aning om vad som stod i det där brevet. Det skulle vart så kul att se om jag kunde kryssa av något på listan i brevet. Jag hade därför nästan gett min högra arm för att få återse det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0