oh dear jesus


Min syster tjatar på mig om att jag ska följa med henne till Coop och köpa grönsaker. Jag vill inte ha grönsaker. Varken gurka eller morötter. Eller vill jag? Ne cheeeeeeze baaaaalls hade vart gott. En film till det också. The King's Speech kanske. Eller nåt helt annat..

Längtar som en katt tills imorgon. Ska äntligen få umgås med de personer jag älskar allra mest. Min andra familj, mina käraste vänner i hela vida världen. Men. . . . . . . 

Det finns en person som kommer saknas så oändligt mycket imorgon. Min finaste lilla rödluva som skaffat blogg och allt. Men banana, om du läser detta så vet du att vi bestämmer en träff snart. Eller två träffar kanske. Eller tre... Huvudsaken är att vi träffas!

...och för att fira starten av ditt bloggande lägger jag ut en bedårande bild på oss, och om man klickar på den kommer man direkt till din blogg. 



Kyss og klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0