får man ta hunden med sig in i himlen?






Jag badade hunden med såpa. Sen badade jag den andra hunden med såpa. Jag borde tvätta golvet med såpa. Såpa är bra!

Jag är sugen på HP-maraton, eller Twilight-maraton. Fast kommer slockna i soffan efter första filmen. 

Borde gå till rasthagen och kasta pinnar. Det fascinerar mig att det kan vara så roligt, att springa och hämta en pinne om och om och om och om och om igen.

Det är ganska skönt att vara ensam hemma förresten. Gå och lulla för sig själv, lyssna på klassisk musik och somna i soffan. Åt precis en bulle och drack mjölk, bara sådär. Men jag saknar de andra såklart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Robin


Känner så väl igen mig. Jag har funderat ett tag om inte det vore nyttigt att tvätta hunden med jusst såpa . :-) det dödar väll alla Microorganismer väll ? =S

2012-08-07 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0