keep on walking


Det finns så mycket att klaga över för tillfället, men jag väljer att inte göra det. Livet ska ses från den ljusa sidan. Förresten är det oerhört jobbigt och ointressant att klaga över skolan, för det är det mitt klagande handlar om. Avslöjade jag för mycket nu? Klagade jag precis?

Äsch!

Det blåser ute (för er som missat det) och jag önskade förut att vinden skulle ta mig någonstans, vartsomhelst, att jag bara fick blåsa iväg till en helt annan destination. En annan tid, en annan plats. För längtan efter just det börjar kännas så enorm nu! Jag vill någonstans. Bara bort bort bort. Om inget tar mig dit, tar jag mig dit själv...

Men det där får vänta ett tag. Att leva i nuet var det ju!
Känner mig dock ytterst omotiverad till att lära mig de där fåniga engelska-glosorna. Speciellt när en psyko-tant till lärare ska bedöma mig.

Jaja, livet är en biatch!

Kyss og klem  



Lovelovelove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0